Och hur har din dag varit..?

Min dag har varit stressig! Jag önskar att jag kunnat krypa ihop som blandrasen Ior, 9 veckor, som somnade gott i en kattkorg på podiet vid kassan.

På lunchen stirrade jag på de här två igen när jag diskade – en tom saftflaska och en halvt urdrucken mjölktetra. Båda har stått där sedan igår, kanske längre…

Draghundsnördarna illustrerar hur man åker snowracer. Det går tydligen fort också!

Stamkunderna var många. På bilden en engelsk bulldog som är så glad att han inte kan stå still. Och hur har din dag varit..?

Kommentera

