Åh. Fy. Fan. Vad. Jag. Känner. Mig. Lurad.

Min advokat ringde just. Förundersökningen är nedlagd. Känner mig som ett villebråd på en asfaltsparkering. Vad händer nu? Nu kan han ju kontakta mig utan att det får rättsliga konsekvenser.
Mår illa. Inte bara av det där jävla ägget jag åt igår. Är rädd. Jag har ju inte valt att anmäla. Jag blev ju uppringd. Uppletad av polisen. Samma polis som sa att han går vidare med mina uppgifter oavsett om jag vill det eller inte då det går under allmänt åtal.

Kommentera

