Det är jag, Bono, Cher och Prince liksom.

141209_01

Vi som inte behöver något efternamn för att posten ska komma fram ändå. I Fränsta var det inte så konstigt, men här i Stockholm är det kanske inte det vanligaste att postisen håller koll på en. Särskilt inte som mitt förnamn inte står utskrivet på dörren utan bara L.

141209_02

Finaste Lisa har skickat en skiss på min bästa vän, och jag sitter i soffan och fulgråter så snoret rinner. Hon har fångat henne så väl! Och plötsligt slår det mig att jag aldrig kommer att få se den där blicken igen.

Nu ska jag hämta askan hos veterinären. Det är dax för henne att få komma hem igen.

6 responses to “Det är jag, Bono, Cher och Prince liksom.

  1. Massor med kramar! Väldigt fin vän och skiss! ❤

  2. Så fin bild på en fin tanthund!
    Skönt att hon kommer hem igen…❤

Kommentera

