Det blir inte roligare än man gör sig!

Ni som följer mig på Instagram vet redan om det här. Bajs-skämtet alltså. Här om dagen var jag och Fin-Turken och hälsade på några vänner. De renoverar halva huset efter en vattenskada, och ute på gården står deras gamla toalett. Vi skojade om att det var ett flådigt utedass, med kakeltron och allt! Varpå värden sa nåt om att han bara väntade på att någon skulle uträtta dina behov i den. Då väcktes min idé om skämt-bajs.

141225_01

Sagt och gjort, några dagar senare gick vi in på Skämtaffären och köpte bajs. Det fanns flera olika, så vi valde en rejäl hög. Denna bajs gick jag sedan runt med i fickan så att den skulle bli varm för bästa fäste mot kaklet.

Här om kvällen for vi förbi. Det lyste i huset, och vi såg två personer som satt vid köksbordet och headbangade. Fin-Turken fick vänta vid flyktbilen, hennes gångstil skulle snart kännas igen. Jag drog huvan på jackan över krullet. Och gick med målmedvetna steg, förbi köksfönstret, mot bron. Vid garaget, mitt emot bron stod toaletten. När jag lyfte på locket såg jag att det var is i botten. Den handvarma fejk-bajsen skulle fastna perfekt! När jag placerat den så vände jag bara och gick förbi köksfönstret igen. Väl ute på vägen sprang jag till bilen, och vi for iväg med en väldig fart!

Nu har det gått några dagar, och vårt spratt har inte uppdagats. Nu funderar vi på att lägga ut en säljes-annons på Blocket för att få upp intresset för kakeltronen ute på gården…

Kommentera

