Plastbanta och tantstress. Bra ord just nu.

Sitter i soffan och stickar och funderar.

Tänker på två bra ord:
Plastbanta – Något jag gjort ett tag, men känner att jag kan göra bättre!
Tantstress – Stress som inte är av denna värld! Måste komma ihåg att damerna på jobbet är en-hel-människa-som-får-gå-på-Systemet äldre än mig. Det som de uppfattar som stressigt är inte lika stressigt för mig. För mig är en stressig dag på jobbet när man får dricka kaffe på parkeringen på väg hem. För dem är det när det ringer i telefonen var 20:e minut. Jag har det mycket hellre tantstressigt på jobbet! Jag svär.

Kommentera

