Inatt var det action i min säng!

Inatt fick jag inte sova. Blev väckt av att en mycket kelsjuk katt trampade runt på mina vader och fötter. Väldigt intensivt. Han kom liksom inte till ro med sitt trampande. Och när jag lyste med mobilen på honom så insåg jag att den gamla kattfarbrorn fattat tycke för min vänstra fot. Juckande försökte tillfredsställa sig själv. Hur jag än petade på honom, eller flyttade på fötterna, så kom han tillbaka till samma punkt. Det var bara att peta ner honom på golvet och hoppas att han inte skulle komma tillbaka med sitt kärlekskranka beteende. Vilket han snabbt gjorde.

Tur att någon får ha det lite skönt i min säng i alla fall! Så mycket action har det inte varit där på länge.

Idag har jag varit precis hur trött som helst.

6 responses to “Inatt var det action i min säng!

  1. Ha, ha, du är rolig du!:))

    • Inte så rolig. Mest bara trött… Malla

      • Sorry, kunde bara inte låta bli att skratta lite…vi hade en dvärgvädur som hette Arvid och han juckade på min käre sambos fot med jämna mellanrum och en vännina till mig, så fort hon kom och hälsade på satte han igång!;))
        Vi köpte en nallebjörn till honom som han kunde hållas med, men det var tydligen inte alls lika kul, för den brydde han sig inte om!;)
        Hoppas du får sova i natt!:)

  2. Ett hundliv

    Haha, inte lätt att sova med en så gosig kille i sängen! =)

Kommentera

