Frostar av frysen. Det är ju ändå löÖördag!

150117_01

De hade inte pappersnäsdukar. Så jag köpte en ringmunk istället. Får fortsätta snyta mig i hushållspapper ett tag. Frostar av frysen, så har jag gjort lite nytta idag i alla fall. Fick en fet elräkning idag. 982kr för 3 månader, varav en månad när jag inte ens var hemma. Vet inte vad det kan bero på. Så jag testar att frosta av frysen. Jag kan ju inte gärna stänga av filtret till akvariet, då skulle Snigel kanske dö. Och det vill jag ju inte. Förutom det så är det bara kyl och frys och en lågenergilampa i vardagsrumsfönstret som alltid är på. Lampan tror jag inte drar så mycket, så den får vara på. Så, här sitter jag på en kökspall, snyter mig i hushållspapper, äter ringmunk och ser isbitar lossna och skramla runt.

2 responses to “Frostar av frysen. Det är ju ändå löÖördag!

Kommentera

