Om du gillar rosa skåpluckor och båtfernissa så vet jag en lägenhet åt dig i Årsta!

150118_03

När Nina och jag skulle handla mat så passerade vi en mäklarskylt. Jag är ju nyfiken av mig och gillar att gå på lägenhetsvisning, så vi slank in. Köket var nästan helt i original. Kolla bara in spisen!

150118_04

Och vardagsrumsgolvet var nyfernissat av den båtägande lägenhetsinnehavaren. 7 (sju) lager lack var det! SJU! Innerdörrarna såg likadana ut. Högblanka så man kunde spegla sig i dem! Tapeten i sovrummet glömde jag att fotografera, den var enligt mäklaren ”original, fast nyare” vad det nu betyder!? Jag vet bara att just den tapeten är ca 7 år gammal, P1 har den i sitt kök. Den är inte från 40-talet. Lägenheten är i vilket fall jättefin!

2 responses to “Om du gillar rosa skåpluckor och båtfernissa så vet jag en lägenhet åt dig i Årsta!

  1. Erica o räv uslingarna

    Ser ut som om man bör undvika nyduschade blöta fötter på det där golvet! Kan nog resultera i ett besök hos naprapaten

Kommentera

