Tvättmaskinen…

Tvättmaskinen ger mig huvudvärk. Den huvudvärken jag kände när jag satt på bussen, den tilltog när jag kom hem och en unken doft av jordkällare slog emot mig. Jag torkade badrumsgolvet torrt igår innan jag gick och lade mig. I morse kippade det om fötterna när jag gick in i badrummet, och jag torkade igen. När jag kom hem var golvet blött igen. När jag kom hem torkade jag golvet igen, och en stund senare var det en rännil på golvet igen. Har ringt Per, så han ska komma och kolla på tvättmaskinen…

Kommentera

