Igår var jag på dejt!

150129_01

Den här lilla killen behöver någon att hänga med på eftermiddagarna när husse och matte jobbar. Och jag behöver någon att gå ut med, det känns så fånigt att tomgå utan hund att jag nästan växt fast i soffan. Lillkillen bor 15 minuter från jobbet och är helt bedårande! Igår träffades vi för första gången, och från och med idag ska vi spendera eftermiddagarna tillsammans.

6 responses to “Igår var jag på dejt!

  1. Men åh, vilken sötnos!
    Vad glad jag blir för din skull, det kommer bli jättebra ju!❤
    Kram

  2. Ett hundliv

    Vilken sötnos! 🙂

Kommentera

