Salong Skyll Dig Själv har öppnat en filial i Stockholm!

Mirijam har världens bästa hashtag på Instagram #salongskylldigsjälv. Idag öppnade jag och Mad en filial till Skånesalongen i Stockholm. Mad var mycket mörkhårig och ville bli rödhårig. Sagt och gjort.

150101_03

Vi började med en brakfrukost, där tillagningen noga övervakades av Joppe och Torsten.

150201_01

För att sedan införskaffa avfärgning, blekmedel och rödfärg. Och låt er för all del inte luras av bilden. Hon har långt hår. MASSOR av långt hår. Därav dubbla förpackningar av allt.

150201_05

Vi höll på i sju timmar. Det var mycket väntetid, då jag hann gosa med Joppe.

150201_02

Slutresultatet blev mycket bra! Båda jag och Mad är nöjda, men vad säger man… Allt klär en skönhet! Jag är mest glad att håret inte gick av. Sist jag blekte mörkt hår började det ryka.

Kommentera

