Stoppa pressarna!

Jag har sovit en hel natt utan migrän! Minns inte när det hände sist. Eller, jo. Jag vet exakt! Det var den 22 januari. 10 nätter och dagar med en fantastisk huvudvärk och migrän är knäckande.
Jag har inte använt Betty sedan den 22:a. Men innan jag fick Betty så hade jag en annan bettskena. En skena som hjälpte mot tandgnissling. Den hittade jag inte igen, men i går kom jag på att jag faktiskt har en blekskena liggande på kontoret. Så den sov jag med i natt. Utan blekmedel. Den funkar ungefär som gnissel-skenan. Nu finns det hopp om att jag ska överleva tills jag får justera om Betty!

Kommentera

