Det blev ingen justering idag.

Besöket på Bettkliniken blev inte som jag tänkt det. Min tandläkare var sjuk idag, så jag fick träffa en annan tandläkare. Men, när han läst min journal, mätt min mun och hört om min massiva huvudvärk så vågade han inte justera min bettskena. Han var ärlig och sa att det var för komplicerat för honom, vilket jag verkligen uppskattar! Men, den nya tiden jag fick till min tandläkare är två veckor bort! TVÅ VECKOR! Han rådde mig även att uppsöka vårdcentralen och försöka få kontakt med en bra neurolog. Min migrän kommer förmodligen inte av själva bettskenan utan har triggats igång av den ihållande huvudvärken, som kommer av bettskenan. Det finns tydligen bättre mediciner än den som jag fått utskriven mot migrän.

Det kunde inte komma olägligare! Jag vill så gärna prestera bra på juristfirman, så jag har möjlighet att få fast jobb där. Nu är jag så dum i huvudet av trötthet att jag sorterar samma papper flera gånger. Glömmer att hämta papper jag skrivit ut. Och idag åkte jag till Solna när jag skulle till Sundbyberg. Jag blir så trött på att vara trött, grinig och känna mig dum i huvudet!

One response to “Det blev ingen justering idag.

  1. Krya på dig! Dumma huvudvärk, I know the feeling 😦

Kommentera

