Paleo-frullen är klar!

150204_01

Vet ju aldrig när huvudvärken ska övergå i migrän, så jag tänkte att det är lika bra att fixa morgondagens frukost direkt när jag kom hem. Jag mixade en banan, en avocado, en apelsin, en bit ingefära, en halv näve aronia och några nävar babyspenat. Det här är egentligen dubbel sats, jag äter halva på morgonfikat på jobbet och halva när jag slutar vid lunch.

2 responses to “Paleo-frullen är klar!

  1. Gillar såna där frukostar som bara är klara att plocka ur kylen på morgonen:)

    Men du, vad segt med migrän 😦 Jag hade väldiga problem med det under gymnasiet främst, var borta minst en gång per vecka. Nu har det mer eller mindre försvunnit (tackolov).

    Min migrän kom också så där ur spänning, först molvärk och sen migrän. Min räddning blev dels tabletter men så tyckte jag också att såna där nässprayer med migränmedicin var toppen p.g.a spydde ibland och fick inte behålla medicinen.

    Hoppas du får ordning på’t illa kvickt!

    Kram

    • Visst är det fantastiskt att bara kunna plocka i farten och dra, och veta att man har någonting gott och nyttigt med sig!

      Ja, migrän har jag haft några år. Men jag har ALDRIG knaprat i mig en hel karta migräntabletter på en vecka 😮 Det här är helt galet!

      Ska nog testa nässprayen, jag spyr också ibland. Man kanske inte blir lika ”bakis” av den? *håller tummarna*

      Tusen tack för tips!

      Kram

Kommentera

