Saker man kan göra i Stockholm en torsdag, NK och trädklättring.

150205_02
Idag var jag och Milou på stan. Vi gick på NK och shoppade loss lite i Georg Jensens butik. När vi väl hittade dit vill säga! Har aldrig varit med om maken till dålig information om var butikerna ligger. Det enda som var väl skyltat var restaurangen som renoverades och bytt plan, den fanns det information om överallt! Den och klädbutiken som flyttat till vänster av samma orsak. Milou blev utskälld av en liten hund med diamanthalsband, och till min stora glädje så tittade an bara på fjanten som gjorde utfall i kopplets fulla längd och ruskade på sig. Jag ska på dop på lördag, och i behov av lämplig present. Och jag vet att det är fotoförbud där inne, men jag frågade snällt och fick lov av den trevliga expediten.

150205_03

På vägen hem fick Milou balansera på ett träd.

Kommentera

