Så fint att jag nästan lipar!

150213_02

150213_03

Kolla blombuketten! Den är fantastisk! Idag var jag först in i fikarummet. Vilket jag aldrig brukar vara. Jag hällde upp kaffe och satte mig ner. Gissa om jag blev förvånad när Bim och Lena började sjunga ”Ja, må hon leva…” och kom in med en enorm blombukett och ett paket. Bim har nämligen suttit hemma några kvällar den här veckan och målat en mugg åt mig! Hon är väl för rar! Det blev lite fuktigt i ögonvrån. Jag menar, jag har ju bara varit här i 5 veckor. Jag visste inte ens om att de hade koll på min födelsedag. Jag har aldrig blivit så firad på en ojämn födelsedag på någon arbetsplats förut!

150213_04

På hemvägen hämtade jag upp Milou, och jag såg honom nästan inte för buketten! Jag blev tilltalad av en äldre gentleman på centralen. Han beundrade blommorna och undrade om jag fyllde år. När jag svarade att jag gör det imorgon, så klappade han mig på armen och önskade mig en bra födelsedag.

2 responses to “Så fint att jag nästan lipar!

  1. Ett hundliv

    Vad trevligt!! =) Och grattis i efterskott!

Kommentera

