Så trångt på bussen att jag tror jag måste gå och topsa mig imorgon.

En buss inställd. Det är allt som krävs strax efter kl 18 för att du ska kunna få en könssjukdom. Det kändes så i alla fall när vi packades in som sillar i en buss istället för två. Det var inte förkylning jag var rädd att smittas av. Det var så trångt att mina tankar gick till könssjukdomar. Jag fick flytta mig två gånger för att släppa av andra passagerare, som inte skulle ända till ändhållplatsen som jag. Då är det alltså en resa på hela 9 minuter, så det är bara 6 hållplatser.

Kommentera

