Våren är på väg!

150220_01
Efter den deprimerande gårdagen kändes det som om jag fick nytt hopp när jag klev upp ur tunnelbanan i morse. Det blev mycket enklare att andas när jag hörde hur fåglarna kvittrade och såg att snödropparna blommade i rabatten. Det blåste visserligen kallt, men jag tror att det blir vår i år också.

4 responses to “Våren är på väg!

  1. Det är alltid en ny dag i morgon…härliga vårtecken, nu får vi hålla tummarna att våren kommer och stannar kvar!:)
    Här har det varit en sån där skitdag, jag hoppas på en ny och bättre dag i morgon!
    Kram

  2. Ååååh… lelle snödroppen! Ja, det blir nog vår i år också. Vit tog en promenad tidigare idag. Det var mulet, fuktigt och grådaskigt och ja bara: ”Det är vår i luften!!” Men det ÄR ju det! 🙂

Kommentera

