Mums-Mums till frukost!

150301_04
Då jag inte vaknade i min egen säng i morse, så åt jag inte heller någon paleo-frukost. Nej, jag laddade kaffebryggaren och smög ut. En tvärgata bort bor nämligen Båfflan, så jag gick dit och fikade frukost. Mums-Mums och kaffe, precis vad jag behövde!

150301_05
När jag kom hem så möttes jag av den här synen – blombud! Till mig!

150301_06
Då blommorna stått i trapphuset i en dygn blev det lite första hjälpen på balkongen! Jag hoppas de klarar sig. Det är en jättevacker bukett med tulpaner och anemoner. Mamma fick feeling i fredags och budade blommor till mig, syrran och mormor och morfar. Sån feeling gillas! Mycket!

2 responses to “Mums-Mums till frukost!

  1. Du kan ju inte äta mums-mums till frukost. Det är ju mer som en lätt lunch eller middag. Frukosten måste ju vara stadig, typ snickers 🙂

Kommentera

