Nu känner jag mig inte längre ensam.

150325_02
För några veckor sedan gav ju min förra digitalbox upp. När jag gav den första hjälpen så svarade den med att stendö. Inte en enda liten lampa lyste till slut. Jag beställde då TiVo. Och jag bad dem skicka den boxen så fort som möjligt då jag kände en mild pank över att vara förpassad till SVT1, SVT2, TV4 och Öppna Kanalen.

150325_01
Boxen kom på några dagar. Jag hämtade ut den direkt! Satte batterierna i fjärrkontrollen och kollade igenom instruktionshandboken. Sen hände precis ingenting. Jag gruvade mig länge, innan jag till slut bestämde mig för att göra ett försök. Enklare installation har jag aldrig varit med om! Det hela var klart på 20 minuter. Inga konstigheter.

2 responses to “Nu känner jag mig inte längre ensam.

  1. Så SKÖNT! Jag är liksom ALLTID beredd på att sånt där inte ska funka förr än en gjort om 1000 gånger, ringt supporten 2000 och blivit ombedd att dra ur och sätta i kontakten 3000..

Kommentera

