ICAs hälsorabatt.

150413_01
Har laddat ner ICAs hälsoapp. Och nu sitter jag här och funderar på hur den fungerar. Och jag tänker inte röra på mig förrän jag har listat ut det! Och, ja jag har en iPhone 4s så jag har laddat ner Runkeeper. Men sen då?!

3 responses to “ICAs hälsorabatt.

  1. Starta Runkeeper, jogga lite lätt till affären (uppvärmning), ta närmsta choklad bit (styrketräning), betala (bara onödigt) och spurta hem (kondition) 🙂 Eller? 🙂

  2. Pingback: Fick lyfta röven ur soffan. | Jag har inte bara en hund

Kommentera

