Pyssel med vaxduk!

150419_06
Idag har jag städat balkongen, med hjälp av mamma och en Kärcher. Det här lilla IKEA-bordet har jag länge velat fixa till. Men jag har inte vetat riktigt vad jag ska göra med det. Slipa och måla? Decupage med bokmärken? Tankarna har varit många, men innan jag bestämt mig för vad jag ska göra så har jag ställt någon växt på det och så har det fått vara.

150419_07
Men, idag kom jag på vad jag skulle göra! Vaxduken som jag köpte i vintras passade ju perfekt att klä den fula bordsskivan med.

150419_01
Det tog 10 minuter att häfta fast vaxduken – sen hade jag ett fint bord igen!

2 responses to “Pyssel med vaxduk!

  1. Ett hundliv

    Somrigt och fint! =)

Kommentera

