Hemma igen! Nu ska jag tvätta kläder, dricka kranvatten och duscha samtidigt!

150504_01
Måste bara göra några saker, sen ska ni få se en massa fina bilder från Island! Eller Fisland, som jag har lust att döpa om det till. Allt i resväskan luktar ruttet ägg. Hela vår lägenhet luktade ruttet ägg. Vattnet både smakade och luktade ruttet ägg. Ja, varmvattnet då. Detta då Island består av en massa vulkaner, så det är svavel i varmvattnet. Inte i kallvattnet. Men, kallvattnet kom vi liksom inte åt då vi hade en helskum kran som ingen av oss riktigt kunde klura ut hur den fungerade. Och hur man än duschade så kände man sig inte riktigt ren i den fisluktande strålen.

Så, nu ska jag tvätta kläder, dricka kranvatten och duscha – samtidigt!

OBS. Jag ska alltså köra en tvättmaskin, dricka kranvatten och, sedan duscha. Inte ta på mig mina fisluktande kläder och dricka vatten medan jag ”tvättar” kläderna, och mig, i duschen. Nog för att jag är multi, men någon måtta får det vara.

Kommentera

