Hipstersafari i Bagis.

150516_01
150516_02Jordgubbe och äggplanta.

Satt i solen på balkongen i morse när Mad ringde. Jag hade tänkt att häcka på balkongen hela dagen idag. Inte röra mig en meter, bara slappa. Mad hade andra planer, och jag kan väl inte säga att jag var svårövertalad när hon tyckte att vi skulle åka till Bagis på loppis.

150516_03
Det var inte bara vi som for dit! Det var jättemycket folk, både på torget vid tunnelbanan och på torget vid kyrkan. Varken jag eller Mad skulle handla något, så vi hade ingen brådska att ta oss fram för att hitta de bästa sakerna innan de försvann vilket var väldigt skönt. Sprang på både Tanttjej och Fisso i trängseln! Det är alltid roligt med kända ansikten.

150516_07
Men, nog hittade vi saker att fynda ändå! Vi har med oss en massa klänningar och koftor hem. Jag hittade dessutom en skateboard för en tjuga, perfekt att åka på till och från bussen!

2 responses to “Hipstersafari i Bagis.

  1. HIpsterSafari, vilken grej!

Kommentera

