Tatuering på foten…

Hur ont kan det göra? Jag gissar på jätteont! Men är ändå sjukt sugen på att tatuera fotryggen. Obs! Jag kan råda alla att  i n t e  googla på fotryggen, om ni inte vill se på jätteäckliga bilder!

Har du tatuerat dig? Var (på kroppen, inte studio alltså), och hur ont gjorde det?

10 responses to “Tatuering på foten…

  1. Jag har en på vä axel, den gjorde inte ett dugg ont, den jag har på hö sida däremot , vid revbenen/under armhålan gjorde så JÄVLA ont, så gör ingen där…😂😂😂

  2. Jag tycker inte att smärtan handlar så mycket om placeringen på kroppen, utan mer om hur lång tid det tar. Upp till 3h är inga problem för mig, men sen börjar det kännas mer, då området är svullet, samma hud täcks osv

    • När jag gjorde min stora tatuering gjorde det inte så ont. Vet inte om det berodde på placering eller tatueraren. Men den lilla jäveln jag har på fingret gjorde vansinnigt ont!

      Fast smärtan är ju övergående. Motivet och placeringen består… så det handlar nog bara om att bestämma sig för motiv och plats och bita ihop om det gör skitont.

      När jag blir stor (och rik!) ska jag göra en sån snygg som du har på nyckelbenen Fifi!

  3. Den på fingret tycker jag gjorde mest ont. Det vet ju du 🙂
    Men i svanken gjorde det nästan lika ont. Fotryggen har jag oxå funderat på men man är ju så benig där så jag antar att smärtan kommer som ett brev på posten 🙂 Kanske nåt litet, som går fort 🙂 Emlasalva kanske skulle funka 😄

  4. Fotryggen gör j-igt ont! Tunt skinn på ben = schmerze!

  5. Jag är tatuerad på armarna, axeln och låret, tyckte det var uthärdlig smärta. Nu är jag sugen på att tatuera in min ena hunds tassavtryck på fotryggen (han placerar alltid sin lilla tass där när han satt sig i fotposition), men tror det kommer att göra…svinont. Där är ju liksom bara ben och hårda grejer. Men tänker att det är ju ändå en ganska liten tatuering som borde gå fort att göra, så det går väl att härda ut.

  6. Individuellt men ryggraden var sådär kul-kändes som en drillborr genom kroppen.Fötterna har jag hört skräckhistorier om så det har jag inte testat.Halsen och bröstet var däremot inte tillnärmelsevis så hemskt som jag trott!

Kommentera

