Med siktet inställt på Indien.

Nu är loppissäsongen igång! Eller, loppis kan man ju gå på året om. Inomhus. Det är bakluckeloppisarnas årstid nu. Jag har spanat in en resa till Indien som jag vill göra till hösten, så i år tänker jag satsa på att sälja saker. Inte köpa!
Nu har jag siktat in mig på en loppis utanför Retro- coh Designateljén i Sumpan imorgon. Har plockat ut massor av porslin ur köksskåpen Teve, Ruter, Aslög, Pigg, Svalan och Bellis. Det ska diskas och prismärkas. En emaljkastrull och bestick med backelit handtag har också sorterats ut. Ska kolla igenom tygförrådet också…

*mantrar lite för mig själv… Inte köpa, bara sälja. Inte köpa, bara sälja. Inte köpa, bara sälja. Inte köpa, bara sälja. Inte köpa, bara sälja. Inte köpa, bara sälja. Inte köpa, bara sälja. Inte köpa, bara sälja. Inte köpa, bara sälja. Inte köpa, bara sälja. Inte köpa, bara sälja.*

Kommentera

