Idag har jag sålt, sålt, sålt… och bara köpt liiite.

150531_01
Finns väl inget bättre sätt att fira mors-dag än att ta med henne på loppis? Idag köpte vi inte, utan sålde. Det var första gången i Stockholm för oss båda. Jag sålde det mesta som syns på bilden. Mamma packade och tog betalt.

150531_02
Jag skulle ju inte handla, bara sälja. Men när Kaksmulan bara ville ha 40 pengar för den här fina röda resväskan, så kunde jag bara inte låta bli! Försökte smyga hem den, men mamman upptäckte den långt innan jag hunnit till bilen med den.

Kommentera

