En halv, vit, kränkt man.

Köpte inte bara en, utan två provdockor från OrkanLia’s utförsäljning igår. Den ena ska jag ha själv, den andra ska Josef ha. Idag tog jag därför med mig en grabbhalva på jobbet för att lämna hemma hos honom efter jobbet. Jag hoppas han har glömt bort det, så att han blir lagom skrämd av den halva mannen som sitter i soffan med en filt draperad över axlarna!

Jag mötte många muntra miner på väg till jobbet. Och när jag kom fram så undrade chefen vad jag gjort av resten av karln. ”Resten har jag nött ut!” svarade jag, och det hade kunnat vara sant.

Kommentera

