Tekniska supporten här.

Först installerade jag emojis på BiMs mobil. Vilket resulterade i att hon satt och skickade gulliga sms till mig med blommor och hjärtan resterande delen av arbetsdagen. På väg hem från Liljeholmen nu ikväll åkte jag buss samtidigt som Lisa. Av någon anledning kom vi att tala om Instagram, och hon följde fyra stycken, ”Varav Laila Bagge är en! Och jag vet inte hur jag ska få bort henne!”. Självklart hjälpte jag Lisa att avfölja Laila Bagge. Så nu kan hon följa sin bror, sin son och nån kompis i lugn och ro utan att få upp bilder på Laila Bagge hela tiden.

Kommentera

