Återhämtning.

Jag har inte vant mig vid att jobba. Jag tror fortfarande, efter ett halvår, att jag ska orka göra någonting på kvällar och helger. Men, det gör jag inte. Under flera helger nu har jag haft roliga saker inplanerade på lördagar och söndagar. Bara för att inse att jag skulle behöva en dag till på helgen. En dag av återhämtning. Nu jobbar jag måndag till fredag. Umgås med vänner lördag och söndag. Och är helt slut när en ny arbetsvecka börjar! Inte hinner jag städa hemma heller. Hade jag inte haft tvättmaskin så hade jag nog gått naken till jobbet.

 

Kommentera

