Lindex levererar!

150708_01

Tusen tack för alla tips på fina regnkappor! Jag fick dessvärre lite panik när jag gick över Barnhusbron på väg till jobbet i morse. Det regnade och blåste på tvären. Jag var blöt som en katt, trots paraply, när jag kom fram till juristfirman. Fick hänga kläder på tork i köket, och tackade min lyckliga stjärna att vi inte hade några besök inbokade på förmiddagen.

Efter jobbet tog jag och Tussen en promenad till Odenplan där en regnjacka snabbt inhandlades på Lindex.

4 responses to “Lindex levererar!

  1. Snygg!👍👍👍👍
    Här regnade det igenom både regnjackan och byxorna i morse på promenaden…himla märkligt att det aldrig kan vara lagom, vädrets makter ?!?!☔

  2. Hasse och Åsa.

    Men dundertjusig ju! Och väldigt du liksom. Hoppas den är lika bra som den är snygg.

Kommentera

