När man rensar bilder på datorn…

150708_03
Jag. Och världens mest saknade hund. Här ska jag på dejt och har lånat en fin röd kappa av min kusin Cattis. Tanthunden är pepp på att följa med, men den här gången fick hon stanna hos Cattis.

150708_04
Jag, Robban, FinTurken och tanthunden for från Sundsvall till Uppsala för att köpa en fantastiskt fin gammal säng en vårdag.

150708_08
Jag hatar verkligen tv-dosor. Så FinTurken hade preppat när jag skulle vara katt- hund-, och husvakt en gång. Hon hade även satt post-it lapp på en bullpåse och på on-knappen till kaffebryggaren.

150708_07
När jag pluggade för några år sedan var Palten noga med att vara mitt i händelsernas centrum. Hon låg gärna på det jag läste. Som jag saknar denna katt!

150708_05
Den som tror att man kan se ut hur som helst när man gör radio (jag trodde det) tror fel! Allt vi gjorde fotades och lades ut på P4 Västernorrlands hemsida. Här står vi party-sminkade strax före kl 07 en morgon och fotograferas innan sändning. Radioutseende är en myt.

Kommentera

