Karma alltså!

Idag knackade jag på hos grannen. Hon samlar på Swedish Grace, och jag har hittat några delar på loppis. Hon blev jätteglad, och ville betala. Men det tycker jag känns fånigt. Hon ställer ju alltid upp och hjälper mig när jag behöver! Jag fick ju till och med en egen nyckel till henne så jag kunde nyttja hennes badrum förra sommaren under kontors-renoveringen. Och i lördags gick hon ut med Tussen när jag och Nina var på kakbuffé i Bagis. Klart hon fick porslinet!

När jag kom hem låg det ett paket på dörrmattan. Det var Sandra i Sundsvall som sett på mitt Instagram att jag söker tygnäsdukar till morfar. Hon hade hittat en förpackning på loppis och skickade dem, stramalj och broderigarn så jag kan märka upp näsdukarna åt morfar så de inte försvinner på hemmet. Tygnäsdukar är visst hårdvaluta bland 80plusarna!

Kommentera

