Sitter i godan ro och ser på Morden i Midsomer.

Vadslagningen på Twitter är i full gång. Jag gissar på två lik, TantCe gissar på tre och Tankesmulor gissar som vanligt på fyra lik. Då, plötsligt ringer min mobil. Mitt i första mordet. Det är Åsa som undrar om jag vill ha kantareller! Och svamp tackar jag ju inte nej till. (Så länge den går att äta, vill säga.)

150803_01
Så, nu ser jag på Morden i Midsomer med en stor påse rensade kantareller och en fin chili i kylen, hemlevererade till dörren! Mina fina vänner alltså!

Kommentera

