Tillbaka på jobbet!

Efter en mycket kort och intensiv semester, då jag både hunnit åka en massa tåg och långfärdsbuss, sova på ett toagolv, visat trosorna för byggjobbare, besökt läkare, plockat blåbär och kantareller, umgåtts med nära och kära, gått på loppisar, grillat, hostat, snorat och sovit, var jag idag (totalt utmattad!) tillbaka på jobbet.
Det första chefen frågade mig var inte hur min semester varit, utan hur det var med Tussen? Kunde han inte tänkas komma och hälsa på någon dag igen, tro..?

Vid fikat diskuterades spraytan, nudister, bonnbränna och syltrecept. Allt är som vanligt alltså, trots 10 dagars frånvaro.

När jag skulle frankera några brev till Israel fick vi hjärnsläpp hela bunten. Israel ligger väl i Asien? Eller? Men, varför är de då med i Eurvision? Vem minns inte Dana International? Fick tillslut använda min livlina – twitter – där Mymlan snabbt kom till undsättning. Israel ligger i Asien.

Kommentera

