Trött.

Den här veckan har varit minst sagt intensiv. Idag åt jag lunch och middag samtidigt kl 17:20. Två dagar har jag börjat jobba tidigare. Alla dagar har jag kommit hem senare. Det är inte bara jobbet som kräver tid. Nej, jag har fått fart på läkare så det är läkarbesök och provtagningar. Igår var jag på Naprapathögskolan på behandling och idag har jag varit på ett sjuk-relaterat möte. Är så trött att jag inte orkar kliva ur soffan och gå och lägga mig.

2 responses to “Trött.

  1. Hoppas du piggar på dig i helgen!❤

Kommentera

