Har bytt frisyr.

Sportar numer ett mycket kristet utseende. Jag förklarade för Sara hur jag ville ha det. Jag hade med en bild. Det var inte någon supermodell på bilden, utan jag. I frisyren jag ville ha. Sara klippte och fönade och fixade, och plötsligt såg jag att jag såg ut precis som Pernilla Wahlgren i spegeln framför mig. EXAKT! Sara såg det också. Hon fönade lite till, och vi tyckte att det var mindre P.W. över håret. Men, jag vet inte. Jag ser ut som en mycket from variant av P.W.

151005_02
Har fått min första anhängare också! På bussen hem satt jag med L. Vi gick samma Mindfulness-kurs förra året. Innan vi klivit av hade vi sjungit både Pärleporten och Jag Är Så Lycklig.

3 responses to “Har bytt frisyr.

  1. Snyggt! Du har samma frisyr som min faster hade 1979 på mitt dop, det var första tanken när jag såg det. Jättefint!

  2. Pingback: Hej, jag heter Rulle… | Jag har inte bara en hund

Kommentera

