Malla alltså!

151005_03
När jag kom hem idag väntade ett paket till mig på posten. Då jag inte väntade på något blev jag supernyfiken. Och jag blev inte mindre nyfiken när jag såg vem paketet var ifrån – min instagramkompis Malin! Hon stickar de mest fantastiska saker. Och nu har hon har stickat en fantastiskt fin poncho åt mig! Mina fina vänner!

4 responses to “Malla alltså!

  1. Supersnygg. Ponchon också.

  2. Glad att du är glad!❤❤❤
    Och himla snygg i håret, du är inte lik PW, hon är snygg,men du är mycket snyggare!👌
    Kram

Kommentera

