Nu ska jag iväg på utflykt!

Ska hämta P1. Han har sprungit i ett dygn. Alltså på riktigt!

Han har sprungit en (1) mils intervall var tredje timme i ett dygn.

Helt sjukt att inte kunna sova och äta som folk, utan att bli avbruten hela tiden.
Nu när jag skriver det här har så han precis börjat sin åttonde, och sista intervall, och är mycket sliten. Så jag rycker ut, med världens sämsta lokalsinne. Så hasta la vista! Hoppas jag hittar igen honom och de andra i träningsgruppen, för det är lite svårt att få något vettigt ur honom, i alla fall när det kommer till vägbeskrivning och dylikt.

2 responses to “Nu ska jag iväg på utflykt!

  1. Hjälp! Trodde först det var hunden som sprungit😂

Kommentera

