Att unna sig en måndag.

151019_01
For till affären med mål att köpa ”nåt gott”. Kom hem med det här. Fy tusan vilken torris jag är! Mitt 8-åriga jag skäms.

4 responses to “Att unna sig en måndag.

  1. Haha, förstår dej precis. Man bara: ”-När jag blir stor ska jag äta PRECIS vad jag vill!!” I lördags bytte jag ut chipsen mot ostriskakor p.g.a tycker helt enkelt det är godare. Min inre åttaåring är också rätt pissed…:-D

    • Det känns så himla bortkastat! Alla år man inte fått äta glass innan maten… Så har man blivit så här vuxen och tråkig 😛

  2. Mango- och apelsinkvarg lät ju gott

Kommentera

