Moment 22.

Jag iddes inte trassla med att få igång chefens gamla iPhone4 genom att ta med den hem och installera den med nyskapat iTunes på mitt wifi. Så jag beställde en ny Android till henne istället. En Ace4, likadan som hon redan har, fast nyare. Tänkte att det är enklast så, chefen är otroligt otekniskt och ogillar förändring. Alla var glada och nöjda. Till mobilen anlände till jobbet idag.
Den kräver också wifi för att starta upp.

La inte två fingrar i kors på jobbet, utan tog med den hem. Så nu sitter jag hemma med en mobil som är uppkopplad på mitt wifi. Inloggad på jobbets Google-konto, och det fungerar ändå inte pga mobilen inte stödjer datatrafik! Vi har nämligen valt bort datatrafik i abonnemanget, då vi inte har wifi på jobbet. Så jag sitter med en ny mobil som inte kan hantera wifi. Och som inte kan startas utan wifi, som den ändå inte kan hantera, men som den behöver…

SKJUT MIG!

Kommentera

