Tänk att jag aldrig lär mig!

Det kan hända att jag nu är arvlös. Jag råkade nämligen trampa på en öm tå här om dagen. Min mamma ska gå i pension nästa år. Hon går i förtid, för att kunna resa, hänga med lille Grus och spela golf.

151029_01
Men, när hon var ute och guppade på Ålandshav och höll föredrag för en grupp PRO:are kunde jag inte hålla tyst. ”Tänk! Nästa år kan du åka som medlem!”

Så jag är nu troligtvis arvlös. Hängde löst redan för några år sedan när mamma letade lägenhet i Stockholm och jag påpekade att hon kunde bo i ett 55+ boende.

Kommentera

