På min gata…

… en granne visade mig hur man parkerar lite kreativt och slipper böter genom att plocka bort registreringsskyltarna.
… några andra grannar renoverar badrummet och vi har nu sms-kontakt så de kan komma in till mig för att nyttja mitt badrum.

2 responses to “På min gata…

  1. Det är allt bra med fiffiga och trevliga grannar!;)

    • Ja, det känns bra att kunna återgälda badrumstjänsten. Vet ju själv hur det är när det är byggdamm och endast ett hål i golvet där det en gång varit ett badrum. Nu är det här inte den grannen som jag fick låna badrummet av, utan en annan granne men det kvittar 🙂

Kommentera

