Fan ta gubbslem som tafsar!

Idag satt det en man på busshållplatsen utanför sjukhuset. Han var (troligtvis) full, skrek, skränade och svor. Jag gick bak i bussen och satte mig. I mobilen hade jag mamma. När den berusade mannen passerade mig strök han mitt lår, från knäet och uppåt med ena handen och stönade högt. Helt reflexmässigt knöt jag min lediga hand och gav honom ett hårt knytnävsslag på armen. En reflex jag är mycket stolt över att jag uppenbarligen har.

4 responses to “Fan ta gubbslem som tafsar!

  1. Heja dej!! Så himla bra reagerat.

Kommentera

