Jaha… Det här var ju tråkigt.

Har pusslat  j ä r n e t  för att få ihop eftermiddagen så jag ska hinna med ett inbokat besök hos kurator. När jag kommer dit så får jag sitta och vänta. Fem minuter efter överenskommen tid kommer kuratorn ut, och då uppdagas det att hon dubbelbokat. Jag hade absolut ingenting att sätta emot när den andra inbokningen var en gravid kvinna som föll i gråt när kuratorn sa att hon dubbelbokat. Jag kände dessutom inte att jag hade något direkt akut behov av ett samtal idag, så hon fick ta tiden. Trots att den eg var min.
Så, nu får jag pussla en eftermiddag i december också…

Kommentera

