Kl 07:55. Rastar hunden i pyjamas.

151211_01

Tänker att det är så tidigt så jag kommer inte att möta så många på vägen.

151211_02

Jag hade fel. Jättefel. Mötte massor av föräldrar som skulle på luciatåg.

2 responses to “Kl 07:55. Rastar hunden i pyjamas.

  1. Det är ju standard! Vet inte hur många grannar och mina egna föräldrar ute i pyjamas med hundar skittidigt, särskilt i juletider! Det är lite samma give-a-fuck-känsla när det blir hett ute, då blir kläderna små utan att man skäms. När det är mörkt som fan och kallt och tidigt och jävligt, så blir det pyjamas ute, utan att man skäms!

    • Hade en pojkvän för många år sedan som brukade säga att jag såg ut som en baglady på morgon-hundpromenaden. Gjorde mig av med honom. Inte på något blodigt sätt! Bara bytte ut lite smidigt liksom.

Kommentera

