Jobbar visst med Karl-Bertil Jonsson!

151223_01
Idag kom mina chefer förbi med julklappar från jobbet, och från mina arbetskamrater! De hade även köpt en massa julmat, då de tyckte synd om mig som inte kan fira jul med nära och kära i Norrland i år. Det är så oväntat och snällt att jag nästan tog till lipen. Om de skickat ett blombud med en julblomma hade jag blivit glad. Det här är helt klart över alla mina förväntningar!

151223_02
Åsas julklappsetikett är helt underbar, och bara så typiskt Åsa! Nu ska jag frossa i lax, ostar, saffransskorpor, patéer, choklad och mera ost. Och imorgon får jag öppna julklapparna!

Kommentera

