Nyårskrisar lite!

Fick just ett meddelande från exet att han gett sin gamla mobiltelefon till sin far.
Och jag hoppas verkligen att han gjort en fabriksåterställning! Annars kommer hans stackars far få se sidor av mig som han  a l d r i g  sett förut, så att säga.

För visst försvinner alla filmer och bilder vid en fabriksåterställning?!

Sådärja! Några timmar senare kommer det en bild på mig som inte min mamma skulle känna igen, om jag säger så. Hoppas den är skickad från exets nuvarande mobil, och inte den som gått i arv! Å, andra sidan så ser man ju inget ansikte, så jag kan ju neka i sten att det är jag…

2 responses to “Nyårskrisar lite!

  1. Hi, hi, det ska göra det iallafall! 😂😘😉😂

Kommentera

