Vad gör man när man har tråkigt?

Tja, jag vet inte vad ni gör. Men jag beställer garn från Yll o Tyll i alla fall! 6 nystan mohair kommer snart med ett brev på posten. Och det bästa av allt *trumvirvel* jag fick dem gratis! Eller, nä. Jag betalade för dem med pengar jag hade på mitt PayPal-konto. Ett konto jag bara kommer ihåg att jag har när jag får mail från PayPal att jag måste gå in och godkänna nåt, eller klicka på nån grej för att de inte ska lägga ner det p g a inaktivitet i x-antal år.

7 responses to “Vad gör man när man har tråkigt?

  1. Underbart! Visa gärna slutresultatet😊 Själv är jag urusel på handarbete, tyvärr!
    Kram
    Ingela

  2. Ett hundliv

    Jag beställer böcker. Vilket syns i mina överfulla bokhyllor. Jag är nämligen notoriskt dålig på att rensa och slänga eller skänka böcker jag läst. Även de dåliga får liksom stanna kvar.

    • Det är min andra svaghet… Hittade en fotobok av Annie Leibowitz igår. 50 pengar för American music gjorde mig mycket nöjd 😀

  3. Pingback: Så kom garnet. | Jag har inte bara en hund

  4. Pingback: Mammas hemstickade mohairponcho. | Jag har inte bara en hund

  5. Pingback: Mohairponchos FTW! | Jag har inte bara en hund

Kommentera

