Mammas hemstickade mohairponcho.

Jag köpte ju en massa garn för ett tag sedan, och då jag skulle sticka en mohairponcho åt mamma i födelsedagspresent så har jag ju inte kunnat visa vad jag pysslat med. Garnet till just den här ponchon är beställd, tillsammans med mönster, från Knit4u. Men nu, äntligen, är ponchon färdig och mamma har fått den. Så här kommer det en bild på skapelsen.

160125_02
160125_01
Och här en bild på mamman iförd den stickade skapelsen. Hon blev mycket glad över presenten. Och jag har redan börjat på en poncho åt mig…

2 responses to “Mammas hemstickade mohairponcho.

  1. Superdupersnygg poncho och mamma!👌👌👌

Kommentera

